19 Eylül 2014 Cuma

küçücük bir fik!

 



Merhaba sevgili takipçi aday adayım! Heves uğruna açıp daha sonra ilgilenmediğim bloguma geri döndüm aylar sonra ve sizi bu küçük fik'le tanıştırmaya geldim. Fikir diyebileceğim kadar büyük bir oluşum değil sonuçta. 
Neyse sonra işte nalburlarda bulabileceğiniz strafor yada köpük diye tabir edilen o varlıklardan alıyorsunuz, cüzi bir fiyata (5 TL) kocaman bir panoya sahip oluyorsunuz, tabi isterseniz etrafını çarşafla kaplayabilirsiniz.Gayet sağlam, o yüksek fiyatlara aldığınız tabiri caizse kıç kadar mantar panolardan daha sağlam ve daha daha kocaman.'O sadece bir strafor değil o koskoca hayaller!!' olacak dermişim ama demem, neyse bu ucuz ve yaratıcı fik'le tanıştığınıza göre daha ne bekliyorsunuz?

2 yorum:

  1. süper fikir. Takip edecektim ama izlyiciler kısmı eklememişsin. Ben debloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bu blogspot camiasında yeniyim daha, hemen ekliyorum izleyiciler şeysini :))

      Sil

söyleyeceklerin benim için çok önemli, unutma!

Bir Küçük "Llorona" Hikayesi

Merhaba Sevgili Takipçilerim ve Aday Adaylarım!       Dünya’nın iyi insanlar hatırına döndüğü bu kötü günde herkese, dağlara, taşlara u...