8 Aralık 2015 Salı

Çok Canım Sıkılıyor, Kuş Vuralım İstersen #Kıyıdan


Merhaba Sevgili Takipçi Aday Adayım

Bir yerlerde birileri kulağıma "sen olsan bunların, tüm bu olanların yazısını yazardın, ben sadece yaşamakla yetiniyorum" diyor. Sırf bu cümleler için bile bağıra bağıra yazma istediği doluyor içime.

Zamanlardan birinde bir masada biri aynen şöyle dedi, gözleri dolu dolu, “Neden bunca yükü benim sırtıma verdi, neden sevincimin yanına hüznünü koydu, neden bana bu taşıyamayacağım yükü verdi, neden bunca şey başka insanları da rahatsız etmiyor? Bazen diyorum ki çok fazla. Ben hepsinin altından kalkamayacağım, sonra mecbur napacaksın zaman bu durmuyor akıyor, bitiyor acı, geliyor yenisi…”

Şu son paragraf için hiçbir şey demek istemiyorum, sen tamamla eksikleri. Bağlamı sen oluştur, masaya kimleri oturtmak istersen oturttur.


***

2012 yılı. Bakıyorum şimdi 3 yıl geçmiş. Sürpriz bir tatilin yolculuğunu yapıyoruz. Bazı şeyler hiç bitmeyecekmiş gibi yaşanırken daha sonra çok özleniyor. Yaşarken kıymetini bilmediğimiz zamanlar gibi. "Şimdi olsa nasıl yaşardım" demek gibi. Ne tuhaf giderken 2 şarkı vardı sadece, biri bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin?’di o zaman kimleri düşünerek dinlerdim, şimdi kimleri… Şarkılar kalıyor, insanlar değişiyor. Hala her dinleyişimde o yollara giderim, merakla bitmesini beklerim değerini bilmediğim zamanın. Yazamıyorum, oraya olan duygularımı, anlatamıyorum. başkaları olsa anlatır tüketirdi, ben anlatarak kelimelerle kirletmek istemiyorum.

Diğeri de Yeni Türkü- Böyle Gitmez. Kalbimdeki kendini anla diyor Derya. Böyle gitmez, sen bizi sevmiyorsun. Böyle bitmez, içinde bu öfkeyle. Böyle bitmez, eksiğiz ikimizde. Seni ben sulara çizdim, göklere, aynalara… Kalbimdeki kendini anla… Ve bu çocukça çizgilerden al tamamla resmimizi. İlk durakta inen yolcular gibi, yabancıyız seninle yan yana. Belki geç kaldık her şeye ama son bir kez dinle beni. Böyle bitmez, ben diyor bize aşık oldum…

Evet  sevgili takipçi aday adayım ben biraz senin içindekilerin bazı zamanlarda kendi kendine söylediklerinin yazısını yazmaya çalıştım, bunun devamı gelir elbette. Çünkü unutma sen yaşamakla yetinirsin, ben yazmayı denerim. İşte şimdi ben, kendimce, içimdeki birkaç kuşu tek kurşunla uçurdum. Sıra sende! Bir daha ki yazıya kadar sağlıcakla!

0 yorum:

Yorum Gönder

söyleyeceklerin benim için çok önemli, unutma!